ОБАВЕШТЕЊЕ – Уплата четвртог квартала годишњег пореза на имовину за 2024. годину
Обавештавамо пореске обвезнике – физичка лица, предузетнике и правна лица да је 14. новембар 2024. године рок за уплату обавезе за четврти квартал годишњег пореза на имовину за 2024. годину.
Према Закону о порезима на имовину, порез на имовину се плаћа тромесечно, у року од 45 дана од почетка тромесечја.
Редовним и благовременим измиривањем пореза обвезници избегавају обрачун и наплату законом прописане камате због кашњења у плаћању.
За све потребне информације обвезници се могу обратити Одсеку локалне пореске администрације у улици ПРИНЦА ТОМИСЛАВА КАРАЂОРЂЕВИЋА број 2, сваког радног дана од 07:00 до 15:00 часова или на телефон 034/6811-274.
Обавештавамо Вас да је стари број за пријаву кварова на систему јавног осветљења из техничких разлога искључен.
Моле се грађани да пријаву кварова убудуће врше слањем СМС поруке на број 062 23 69 55, као што је појашњено у упутству.
На основу Решења број:020-515/2024-05-II од 25.10.2024. године, Комисија за спровођење поступка доделе једнократне новчане помоћи за куповину огрева осетљивим категоријама становништва са подручја општине Топола, расписује
Ј А В Н И О Г Л А С
за избор корисника за доделу једнократне новчане помоћи за набавку огрева
у 2024. години.
Право на помоћ могу да остваре осетљиве категорије становништва са подручја општине Топола уколико испуњавају следеће критеријуме:
- Да имају пребивалиште, односно боравиште на територији општине Топола,
- Да су корисници новчане социјалне помоћи
- Једнородитељске породице са децом на редовном школовању,
- Домаћинства инвалидних лица,
- Корисници туђе неге и помоћи
- Старачка домаћинства,
- Лица (деца) смештена на старатељство и у хранитељским породицама.
Право на помоћ не могу да остваре лица која су остварила право на помоћ по неком другом критеријуму или из неких других извора финансирања.
ПОТРЕБНА ДОКУМЕНТА
- Пријава за доделу помоћи,
- Лична карта за подносиоце захтева и пунолотне чланове његовог домаћинства (фотокопија или очитана),
3.Решење о новчаној социјалној помоћи, уверење
Центра за социјслни рад-Одељење у Тополи
4.Решење о инвалидитету,
5.Решење о признатом праву на туђу негу и помоћ
6.Решење Центра за социјални рад ( за лица
Смештена на старатељство или су у хранитељским
породицама
7.Копија текућег рачуна.
8.Оверена Изјава(код јавног бележника) два сведока о заједничкм домаћинству (за старачка домаћинства),
9.Доказ за једнородитељске породице (решење надлежног органа Суда или центра за социјални рад или извод из МКУ за преминулог родитеља/старатеља и потврда из школе да је дете редован ученик).
Рок за подношење пријава са потребном документацијом је закључно са 01.11.2024.године.
Пријаве се подносе на писарници Општинске управе општине Топола или електронским путем на следеће email адресе: marijaobradovic@topola.com , posloviler@topola.com.
Информације можете добити на телефоне: 064/8614-209,0648614298,0648539168.
За Комисију
Председник
Марија Обрадовић, с.р.
На основу Одлуке о начину коришћења површина јавне намене у дане одржавања манифестација и вашара у општини Топола (,,Сл.гласник СО Топола“ 02/2019,13/2019 и 17/2022) а у складу са Програмом локација са распоредом, површином и наменом продаје производа и услуга у дане манифестације и вашара у општини Топола (,,Сл.гласник СО Топола,, 06/2019), Комисија за доделу локација јавне намене за време одржавања манифестација и вашара у Општини Топола, расписује
ОГЛАС
ЗА ДАВАЊЕ У ЗАКУП ЈАВНЕ ПОВРШИНЕ
НА ДАН ВАШАРА ,,Свети Лука 2024“
Закуподавац Општина Топола, оглашава да се путем прикупљања писмених понуда, издајe у закуп јавнa површинa за дан одржавања вашара ,,Свети Лука 2024“, и то:
- локација 1 – Раскрсница ул. Кнегиње Зорке и Авеније Краља Петра I, површина 53 m²;
- локација 2 – Авенија Краља Петра I – код библиотеке, површина 140 m²;
- локација 3 – Угао улица Књегиње Зорке и Булевар Краља Александра (Трг код Општине), локација намењена за: део локације, гледано ка Булевару К.А. (25 m²), намењено за штанд за точење пива са комплетним, наменским мобилијаром-без места за седење и део локације (25 m²), даље уз улицу Књегиње Зорке, намена за линију роштиља без места за седење, укупно 50 m²;
- локација 4 – Раскрсница Авенија Краља Петра I и Ђурђевданске – лева страна, површина 220 m²;
- локација 5 – Авенија Краља Петра I, површина 103 m²;
- локација 6 – Раскрсница ул. Косте Ј. Јовановића и Авеније Краља Петра I, површина 221 m²;
- локација 7 – Раскрсница Авенија Краља Петра I и Ђурђевданске – десна страна, површина 224 m²;
- локација 8 – ул. Краљице Марије – код рачуноводстава, површина 223 m²;
- локација 9 – Раскрсница ул. Кнегиње Зорке и Краљице Марије, површина 123 m²;
Писмене понуде се подносе Комисији за спровођење поступка давања у закуп простора на јавним површинама за дан спровођења вашара “Свети Лука 2024”, путем поште или непосредно на писарницу Општине Топола, адреса: Општинска управа Општине Топола, ул. Булевар Краља Александра I, број 9, 34310 Топола. Крајњи рок за достављање понуда је 25.10.2024. године до 1000 часова.
Отварање понуда ће се одржати дана 25.10.2024. године са почетком у 1100 часова у згради Визиторског центра у конференцијској сали Туристичке организације „Опленац“ Топола, на адреси Првог Устанка 1 А 34310 Топола.
Понуда се подноси у затвореној коверти са назнаком: „Не отварај – понуда за закуп јавне површине за дан одржавања вашара ,,Свети Лука 2024“ локација бр. ___ – _____________________ (назив локације)“. На полеђини коверте навести назив, адресу понуђача и контакт телефон.
Понуда поднета у отвореној коверти или без јасне назнаке сматраће се неуредном, односно непотпуном и као таква биће одбачена.
Понуда се подноси у слободној форми или на обрасцу закуподавца који се може преузети на интернет страницама Општине Топола, Туристичке организације „Опленац“ или непосредно на адреси закуподавца, и обавезно мора да садржи:
– цену закупа по m2
– доказ о уплати депозита,
– број рачуна на који ће се извршити повраћај депозита,
– за предузетнике: име и презиме предузетника, адресу, ЈМБГ, назив радње, матични број радње;
– за правно лице: назив и седиште правног лица, ПИБ, матични број, као и оверено пуномоћје лица које заступа подносиоца понуде (уколико није заступник).
Подносиоци неблаговремене или непотпуне пријаве, односно понуде не могу учествовати у поступку прикупљања писмених понуда, а непотпуне или неблаговремене понуде се одбацују.
Почетна цена закупа јавне површине износи 600,00 динара по m² по дану. Подносилац понуде је у обавези да јавну површину закупи за дан трајања вашара, односно 31.10.2024. године.
Депозит у јавном надмeтању износи 20% укупне цене закупа локације за коју је подносилац понуде заинтересован и исти се уплаћује на рачун осталих прихода Општине Топола бр. 840-714565843-77, позив на бр. 86-101 по моделу 97.
Положени депозит ће се вратити учесницима, који не буду остварили право у року од 10 (десет) дана од дана отварања понуда, док ће се депозит учесника који буде успео у јавном надметању урачунати у накнаду.
Закупац је у обавези да користи предметни локацијски простор у складу са наменом давања у закуп.
Избор најповољнијег понуђача врши се применом критеријума највише понуђене закупнине.
Уколико два или више понуђача понуде исти износ закупнине, Комисија ће позвати понуђаче који су понудили исти износ закупнине да у року од три дана од дана пријема позива, доставе нову писмену затворену понуду, са увећаним износом закупнине у односу на претходно дату понуду, а које понуде ће комисија отворити и утврдити најповољнијег понуђача.
Уколико понуђачи из претходног става у року од три дана не доставе нову понуду, односно ако су понуђачи доставили понуду са истоветном закупнином, комисија задржава право да избор најповољнијег понуђача изврши по слободном уверењу.
Комисија је овлашћена да започне поступак слободне погодбе у случају да се за неку од слободних јавних површина не појави заинтересовано лице, у случају одустанка понуђача, односно лице које је већ закључило уговор, као и у случају непостојања прихватљиве понуде за закуп.
Сматра се да је јавно надметање успело у случају (кумулативно):
– постојања најмање једне благовремене, прихватљиве и потпуне пријаве на основу које се подносилац региструје и
– ако подносилац пријаве прихвати почетну цену.
Уколико понуђач одустане од понуде, не закључи уговор, односно не уплати уговорену цену у предвиђеном року губи право на повраћај депозита и право да буде закупац јавне површине за дан вашара ,,Свети Лука 2024“ у наредне три године. У овом случају закључивање уговора ће бити понуђено наредном најповољнијем понуђачу.
Разгледање локације је могуће сваког радног дана од 1000 до 1400 часова за време трајања предметног конкурса за давање у закуп.
Ближе информације у вези огласа могу се добити у Туристичкој организацији „Опленац“ Топола, Служба Инфо центра. Контакт особа: Мирослав Јевтић, тел: 034/ 6 814-172
Број два – До победе
Топола, 20. октобар – Јасна Вуковић, председница општине Топола, примила је у кабинету Општинске управе децу из Тополе која ће учествовати на такмичењу “Србија у ритму Европе”. Пријем је уједно представљао и био знак подршке припремама за такмичење које ће се ове године 28. октобра одржати у Кикинди, а директно од 21 час преносити на ТВ Прва. Тополу ће у Кикинди представљати: Наталија Николић, Нађа Дукић, Лана Вељковић и Данило Мирковић. Нумера коју ће извести је We well rave, којом је Кaleen на последњем такмичењу за песму Евровизије бранила боје Аустрије.
Председница Вуковић је изразила понос због труда и талента који деца показују. Истакла је важност оваквих манифестација за промоцију културе и уметности. Деца су представила део свог програма, а председница општине им је пожелела много среће и успеха на такмичењу.
-За мене је ово једна од омиљених активности од како сам на било којој функцији у општини – рекла је председница општине додајући да је ово трећа година учешћа Тополе са познатим лицима-учесницима, мислећи на Наталију и Нађу и два појачања – Лану и Данила. “Са великим задовољством идемо у Кикинду. Са пуно очекивања и пуно наде да можемо да направимо још бољи успех него претходне две године. Прве године када смо учествовали представљали смо Аустрију и посрећило нам се као неком ко је приви пут тамо. Ушли смо у топ пет. Прошле године смо тај пласман поправили. Ево нас, очекујемо да ћемо бити можда други, а замислите срећу ако бисмо успели да фестивал доведемо у Тополу.” – истакла је Јасна Вуковић и позвала и суграђане и грађане суседних општина који немају своје представнике да подрже децу Тополе која ће на такмичењу наступити под редним бројем два.
Наталија Николић која је са Нађом Дукић учествовала и на претходним такмичењима, је рекла да припреме увелико трају већ око 6 месеци. “Напорно се спремамо и радимо. Успут смо радили на костимима, на кореографији, на вокалу.” Додала је да имају велика очекивања у Кикинди “и надамо се да ћемо успети да се пласирамо у првих 7. Ове године првих 7 пролази у велико Гранд финале”. Казала је и да је нумера коју пева врло захтевна, али и да је све добро увежбано и да ће проћи без проблема.
-Припреме, да су тешке јесу, напорне јесу, али уз помоћ другара и наше председнице и координатора и осталих екипа мислим да ће све то бити како треба, да ће бити прелепо искуство – некако у даху је рекла Нађа Дукић уз подсећање да екипа из Тополе наступа друга по реду у понедељак, 28. октобра од 21 час на ТВ Прва.
Лани Вељковић и Данилу Мирковићу је ово прво учешће на такмичењу “Србија у ритму Европе”. Лана се бави балетом и иде у балетску школу, док се Данило бави фолклором. Обоје истичу значај и искуство Наталије и Нађе у овом дивном такмичењу које поред великих личних очекивања, представља и изузетну прилику за упознавање и дружење са осталим учесницима манифестације.
Председница општине им је на крају дружења уручила скромне поклоне и у име читаве екипе позвала грађане да у понедељак, 28. октобра, гласају за овај диван тим из Тополе: “Број два. До победе.” и обећала да ће их и сама бодрити из публике.