На основу члана 34. Закона о јавној својини („Сл. гласник РС“, бр. 72/2011…94/2024), члана 7. Уредбе о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном погодбом и давања у закуп ствари у јавној својини, односно прибављања и уступања искоришћавања других имовинских права, као и поступцима јавног надметања и прикупљања писмених понуда („Сл. гласник РС“, број: 16/2018 и 79/2023), члана 18. Одлуке о прибављању, располагању и управљању стварима у јавној својини општине Топола („Сл. Гласник СО Топола“ бр. 03/2019), одредаба Одлуке Општинског већа општине Топола о покретању поступка давања у закуп пословног простора у јавној својини општине Топола број: 368-33/2024-05-III од 03.01.2025. године, Комисија за за спровођење поступка давања у закуп пословног простора у јавној својини општине Топола,

Расписује

ЈАВНИ ОГЛАС

 ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПИСМЕНИХ ПОНУДА ЗА ДОБИЈАЊЕ У ЗАКУП ПОСЛОВНОГ ПРОСТОРА

 

1.Општина Топола даје у закуп пословни простор који се налази у улици Кнегиње Зорке у Тополи, у стамбеној згради бр. 1, број улаза: 1, на катастарској парцели број: 1675/1, уписана у лист непокретности број: 9 КО Топола варош, и то:

-Пословни простор уписан као посебни део зграде број: 14, корисне површине 44 м².

Локација пословног простора налази се у I зони.

  1. Пословни простор даје се у закуп за обављање мешовите делатности (угоститељство, услуге, трговина, личне и интелектуалне услуге и еквивалентно томе). Разгледање пословног простора може се вршити сваког радног дана у периоду од 11,00 до 13,00 часова, уз предходну најаву најмање један дан пре планираног разгледања пословног простора.

Пословни простор се не може давати у подзакуп.

  1. Пословни простор се даје у закуп на период од 1 (једне) године.
  2. Почетни износ закупнине, сходно члану 21. став 2., а у вези члана 21. став. 2. Одлуке о прибављању, располагању и управљању стварима у јавној својини општине Топола („Сл. Гласник СО Топола“ бр. 03/2019), износи 450,00 дин/м² на месечном нивоу. У закупнину нису урачунати трошкови које плаћа закупац (трошкови утрошка ел. енергије, грејања, воде и други трошкови настали у вези са коришћењем пословног простора).

Критеријум за избор најповољније понуде је највиша понуђена цена закупнине по једном м² на месечном нивоу.

  1. Износ депозита за учешће у поступку давања у закуп пословног простора одређује се у висини од 5.000,00 динара, који је понуђач дужан да уплати на рачун буџета општине Топола – приходи од давања у закуп број: 840-742152843-59, позив на број по моделу 97 4810107546.

Подносиоцу понуде коме се пословни простор не изда у закуп, депозит ће бити враћен у року од 15 дана од дана отварања понуда.

  1. Право учешћа у поступку закупа имају домаћа и страна правна и физичка лица, односно предузетници.
  2. Рок за подношење писмених понуда је 15 (петнаест) дана од дана почетка оглашавања на огласној табли Општинске управе општине Топола. Јавни оглас се објављује и у средству јавног информисања-радио IFM Топола и на сајту Општине Топола.

Понуда се доставља у затвореној коверти на адресу: Комисија за давање у закуп пословног простора, Бул. краља Александра I бр. 9, 34310 Топола. Понуђач је дужан да на предњој страни коверте упише „Понуда за пословни простор у ул. Кнегиње Зорке – не отварај“, а на полеђини коверте назив, број телефона и адресу понуђача.

  1. Понуда мора да садржи следеће елементе да би била исправна:

8.1. податке о предузетнику, правном лицу, односно физичком лицу и то:

-за предузетнике: назив радње заједно са именом и презименом предузетника, матични број, ПИБ и фотокопију акта о регистрацији;

-за правна лица: назив и седиште, матични број, ПИБ и фотокопију акта о регистрацији;

-за физичка лица која немају регистровану радњу – копија личне карте. Физичко лице које нема регистровану предузетничку радњу, дужно је да најкасније у року од 30 дана од дана закључења уговора о закупу пословног простора, достави закуподавцу решење надлежног органа о упису радње у регистар. Уколико физичко лице у наведеном року не достави потребну документацију уговор о закупу пословног простора ће се сматрати раскинутим и то лице неће имати право на повраћај депозита.

8.2. назнаку да се понуда подноси за закуп пословног простора из тачке 1. овог позива.

8.3. делатност коју понуђач жели да обавља у пословном простору;

8.4. висину понуђене закупнине исказане по м2 месечно, која није нижа од почетног износа закупнине;

8.5. доказ о уплати депозита;

8.6. број рачуна подносиоца понуде за повраћај депозита.

Уз понуду се достављају прилози у складу са посебним захтевима из огласа.

Понуде се могу доставити непосредно на писарници Општинске управе Општине Топола или препоручено путем поште.

Неблаговремене и неуредне понуде биће одбачене.

Неблаговремена понуда је понуда поднета после истека рока за подношење понуда, односно која није пристигла у року одређеном за подношење понуда без обзира на начин достављања.

Неуредна понуда је понуда поднета у незатвореном омоту као и понуда која не садржи све предвиђене прилоге из тачке и подтачки 8. овог огласа, ако су подаци супротни објављеним условима и ако је понуђена цена нижа од почетне.

  1. Јавно отварање понуда одржаће се следећег радног дана након истека рока за подношење понуда у 11,00 часова у просторијама пословне зграде Општине Топола-приземље, канцеларија бр. 5.
  2. Уколико у поступку два или више понуђача понуде исти износ закупнине, Комисија за прикупљање писмених понуда за давање у закуп пословног простора, позваће понуђаче који су понудили исти износ закупнине, да у року од три дана од дана пријема позива, доставе нову писмену затворену понуду, са увећаним износом закупнине у односу на претходно дату понуду, а нове понуде Комисија ће отворити и утврдити најповољнијег понуђача најкасније у року од три дана од дана истека рока за достављање нове понуде.
  3. Одлуку о давању у закуп пословног простора доноси Општинско веће Општине Топола, на образложен предлог комисије.
  4. Понуђач коме је дат пословни простор у закуп, дужан је да у року од 15 (петнаест) дана од дана позива за закључење уговора, приступи закључењу уговора о закупу.
  5. Уколико изабрани понуђач не закључи уговор о закупу у остављеном року, губи право на повраћај депозита.
  6. За све додатне информације обратити се на телефон 034/6811-008, контакт: Виолета Говедарица.

КОМИСИЈА ЗА ЗАКУП

председник комисије,

Виолета Говедарица, с.р.

БРОЈ: 368-7/2025-02

ДАТУМ: 14.02.2025.г.

Оглас

Оглас II круг

Сагласност на 2. круг

Потписан уговор о сарадњи о учешћу Тополе на Фестивалу Ритам Европе
Данас су у кабинету председнице општине, председница Јасна Вуковић и извршни директор програма Фестивала Ритам Европе, Давид Макевић, потписали уговор о сарадњи Општине Топола и Фестивала Ритам Европе. Потписивању уговора присуствовала је и заменица председника Јелена Јовановић као и Игор Карадаревић, директор програма Фестивала. На овај начин озваничено је учешће Наталије Николић, Нађе Дукић, Лане Вељковић и Данила Мирковића крајем априла у Гранд финалу које ће се одржати у Будви, као и учешће представника Тополе на Фестивалу у Бору планираном за октобар.
Извршни директор програма Давид Макевић је изразио задовољство да и ове године Ритам Европе и Општина Топола сарађују заједничким снагама.
-Топола се прикључује поново нашем ритму и драго ми је што је то тако да из године у годину наша сарадња расте. Мислим да померамо и стандарде и организације и самог фестивала. Оно што бих нагласио јесте да је од првога дана локална самоуправа Тополе препознала вредност пројекта Ритам Европе и на тај начин допринела да деца и омладина из општине Топола имају могућност да учествују у овом великом фестивалу који за циљ има подстицање и развијање младих талената. Ова година је за нас јако битна из разлога што је то десета година нашег телевизијског емитовања. Иначе је пуних 18 година Ритма Европе. Са тим у вези ће организациони капацитети Ритма европе бити усмерени на успешну реализацију и мислим да ћемо и ове године померити неке наше стандарде који ће нам у будућности бити јако тешко да досегнемо. Мислим да ћемо имати јако успешну сарадњу да у наредном периоду одаберемо добре кандидате. Топола је из године у годину уназад учествовала са добрим кандидатима. Млади таленти су имали могућности да унапреде своје знање и вештине и самим тим допринесу добром пласману. Нагласио бих, између осталог и да представници из 2024. године учествују и на интернационалном финалу Ритма Европе које је ове године у Будви и самим тим то је још један стимуланс како локалној самоуправи, тако и учесницима и један добар показатељ да је њихов пласман плод нашег заједничког рада. Верујем да ће све и ове године бити у најбољем могућем реду и драго ми је што ове године имамо могућност да са председницом општине Јасном Вуковић потпишемо уговор о сарадњи, а посебно што се то увек чини уз добру атмосферу и пријатан дух на који се налази у овој општинској управи – рекао је Давид Макевић.
Не скривајући емоције гостима се обратила председница општине истакавши да јој је драго да је успостављен овакав вид сарадње “не само пословно, јер ми смо већ готово породица и пријатељи. Деца која годинама, већ три године за редом учествују на овом Фестивалу се заиста осећају комфорно, као код своје куће и заиста препознамо професионализам људи који су запослени и раде у име Ритма Европе. У вашем окружењу, људи који раде са децом су врхунски професионалци које би пожелеле и естрадне звезде и људи који већ имају имена. Наша деца имају прилику да раде са најквалитетнијим људима у свету певања и плеса, укључујући и вас господо.” Она је у своје име и у име своје заменице обећала да ће се и наредних година трудити да на овај начин Топола да “прилику својој талентованој деци да мењају своје животе и да остварују своје снове. У прилог томе је управо ово што је господин Макевић рекао да учесници на Фестивалу заиста из године у годину постижу значајне успехе и негде пратећи их ове три године видим ја као координатор и неко ко прати ту децу, видим заиста један невероватан раст и оне заиста постају звезде. Оне су препознате и у нашој локалној заједници и гости су сваког дешавања – да ли да отпевају химну, да ли да на неки други начин допринесу културном и забавном животу код нас, што је негде и ваша господо заслуга да су оне сада препознате као неко ко је понос наше средине. Ми ћемо се потрудити да те домаће задатке које постављате урадимо тако да премашимо ту степеницу у квалитету и у наредној прилици ми будемо домаћини Фестивала. Ми смо мала локална заједница али смо пуни талената. И у свету спорта и у разним сферама. Зато се и надам да ћете једнога дана бити у прилици да осетите домаћинство Тополе, наше раширене руке и отворена срца, тако да идемо ка томе, а нас две ћемо радити на томе да Ритам Европе доведемо у Тополу.”
Давид Макевић је додао “да је задовољство када говоримо о сарадњи са локалном самоуправом Тополе. Овде су присутне и емоције и људи са којима сарађујемо и то је некако додатни стимуланс да све иде у том смеру у коме иде. Нагласио бих да ћемо ове године у Бору имати баш ове локалне самоуправе које имају ту конекцију духа, посвећености, рада и на неки начин мислим да ова наша десетогодишњица мора да буде крунисана заједништвом, емоцијом и оним што једна позитивна пракса доноси.”
Игор Карадаревић, директор Фестивала Ритам Европе је говорио о комплексности организације Фестивала. На тај начин постигнути су и одговарајући резултати да “смо најбољи у својој земљи и највећи у југоисточној Европи. Ми радимо и сарађујемо са пет земаља и пет националних телевизија…”. А мора се доћи до свих. “Нама је бит да дођемо до најквалитетније деце у свакој локалној самоуправи. Неке локалне самоуправе не желимо да променимо у сарадњи и то је у овом конкретном случају Топола, Сомбор, Нови Сад, Горњи Милановац, Лепосавић са КиМ…” – навео је Карадаревић.
Он се захвалио и председници Вуковић и заменици Јовановић, а разлог је: “Хвала вам што сте нам допустили да пређемо праг ваше Општине и да радимо са вашом квалитетном децом.” На крају разговора уследила је и ексклузивна вест, а то је да ће се ове године на Фестивалу појавити и представница једне Евровизијске земље која је певала на прошлој Песми Евровизије што ће бити од великог значаја и за гледаоце Прве српске телевизије и за сам град Бор. О коме се ради то ће за сада остати тајна, али је сигурно да ће наступити на истој сцени као и наша деца.
На крају данашњег састанка Карадаревић је пожелео добродошлицу представницима Тополе крајем априла у Будви, а пренос ће вршити РТВ ЦГ, РТВ Републике Српске, ТВ Прва или B92, као и у октобру у Бору.

Обавештење о сечи растиња у заштитном појасу далековода
У складу са Законом о енергетици, Законом о Шумама, Правилником и увидом у стање на терену од стране овлашћеног лица ЕМС АД Београд, обавештавају се власници и корисници непокретности на територији општине Топола, чије се парцеле налазе у заштитном појасу далековода 110 kV, односно у близини и испод фазних проводника: ДВ 123/3 ТС КРАГУЈЕВАЦ 2 – ТС ТОПОЛА да:
-ЕМС АД Београд РЦО Крушевац почиње са радовима на сечи растиња у заштитном појасу далековода, као и проширењу, почев од 3. фебруара 2025. године;
-Власници парцела имају обавезу да након сече преузму и склоне посечено растиње и стабла;
-Власници парцела не смеју да засађују растиње – дрвеће, нити да граде објекте у близини, испод и изнад далековода, да не би угрозили рад далековода, супротно Закону о енергетици, техничким и другим прописима.
Светом Сави с’ љубављу
Школске установе, наставно особље и ученици општине Топола и ове године прославили су школску славу Светог Саву. Светосавском химном, хорским, рецитаторским и фолклорним извођењем, онако како доликује у таквим тренуцима, обележен је овај дан духовности и у Основној школи “Карађорђе” у Тополи. Прослави је присуствовала и заменица председника општине Јелена Јовановић.
Средства Европске уније и њихово правилно трошење
Председница општине Топола, Јасна Вуковић и руководилац одељења за буџет, финансије, привреду и друштвене делатности Јасна Миљковић и око 70 председника и представника општина Србије присуствовале су јуче у Министарству финансија РС састанку са представницима Министарства финансија и Министарства за европске интеграције. Тема скупа био је “Значај финансијске помоћи Европске уније и правилно трошење средстава” у циљу упознавања представника локалних самоуправа, као корисника средстава ЕУ, са неопходношћу правилног трошења ових средстава и последицама кршења одредаба релевантних прописа и уговора.
У уводном обраћању, први потпредседник Владе Републике Србије и министар финансија Синиша Мали затражио је од председника и представника општина у Србији већу фискалну одговорност када је коришћење средстава из локалних буџета у питању, као и веће залагање на осмишљавању пројеката које на локалу подржава Европска унија.
Питања која су разматрана на састанку односила су се на: -Најчешће неправилности у децентрализованом систему управљања ЕУ средствима; -Програми европске територијалне сарадње и јавне набавке као најчешћи узрок неправилности; -Неправилности на програмима европске територијалне сарадње са државама чланицама ЕУ; -Улога АФКОС-а у области заштите финансијских интереса ЕУ.

Информација за интерно расељена лица о предстојећим изборима на територији АП Косово и Метихије

Јавни позив – сакупљање, транпорт и депоровање (одлагање) комуналног отпада са подручја општине Топола

Public invitation – collection, transport and deposit (disposal) of municipal waste from the area of the municipality of Topola

Обавештење

Јавни позив за доделу дечијих ауто-седишта ће се наставити и у 2025. години.

Подсетимо, право на доделу дечијих ауто-седишта може остварити један од родитеља, старатеља, хранитеља или усвојитеља, уколико неко од њих и дете за које се подноси захтев имају пребивалиште на територији општине Топола. Рок за подношење захтева са потребном документацијом је годину дана од дана рођења детета.

Пријаве се подносе на писарници Општинске управе општине Топола. Информације се могу добити на телефон: 064/86-14-209 и 064/853-9166.